субота, 20. новембар 2010.

Novosti



Prošla je skoro cela godina da nisam dodala ni jedan post ali imam opravdanje. Izložbe , izložbe , izložbe .... dvadeset četiri izložbe ove godine je dosadašnji rezultat . Nisam se nadala da će se tako odvijati situacija ali eto to je rezultat. Učestvovala sam i na jednoj grupnoj izložbi u muzeju grada Zrenjanina gde me je iznenadilo to što je jako veliki broj ljudi došao da pogleda radove kreativaca.
U avgustu sam konačno došla do svoje radionice ... lišila sam se svog kutka , svoje spavaće sobe i napravila pravu radionicu u kojoj evo uživam već nekoliko meseci . Bata majstor je uobličio moje želje i eto radionice . Na žalost nije uspela da ostane u ovako urednom stanju ...šta da se radi ....kad ideje naviru nema urednosti ...ne smem da je slikam sada.

Нема коментара:

Постави коментар