недеља, 6. март 2022.

Osmomartovska kolekcija

Pre nekog vremena sam nabavila ove divne Miyuki perle, japanske perle koje su savršenog oblika bez ikakvog odstupanja u veličini ili obliku. Sa tako savršenim perlama jedino je moguće uraditi, a da perle dođu do punog izražaja, pljosnate široke narukvice. Priznajem da smiruje rad sa ovim finim perlama i baš sam sa uzivanjem napravila ovu kolekciju. Široke narukvice sam ukompletirala sa nizanim narukvicama od čeških staklenih perli i aura perlama od kvarca. Ove perle su pravo iznenađenje za mene, dobavljač kaže da je perla izrađena od kvarca i ja mu potpuno verujem zato što je potpuno neverovatno da se obično staklo presijava u toliko prelepih boja. Ova kolekcija je završena baš pred 8.mart tako da mislim da je pravi izbor za poklon sebi ili  dragoj osobi. Volela bi da mi u komentaru napišete šta mislite ovoj vrsti nakita. 






Нема коментара:

Постави коментар